Jadłospis przedszkola na Mokotowie

dziecko jedzące makaron

Do prawidłowego rozwoju dziecka oraz zapewnienia prawidłowej pracy mózgu, niezbędne jest paliwo w postaci odpowiedniego pożywienia. Prywatne przedszkole językowe Niezapominajka dba o to, aby serwowane posiłki były pełnowartościowe, zdrowe i trafiały w gusta smakowe naszych podopiecznych.

Każdego dnia w przedszkolu oferujemy dzieciom zróżnicowane menu, w którym zawsze znajduje się duża ilość warzyw i owoców. Ponad to dbamy o zdrowie maluszków, dostosowując menu do wymagań zdrowotnych.

 

W trosce o wszystkie dzieci

Nasze przedszkole integracyjne w pobliżu stacji metra Służew uwzględnia nietolerancje i alergie pokarmowe w swoim jadłospisie. Dla dzieci, będących na ścisłej diecie, oferujemy posiłki nie zawierające mleka, glutenu, soi, pszenicy, cukru, pomidorów, ryb czy ryżu. Nie podajemy dzieciom wyrobów czekoladowych, cukierków, napojów gazowanych.

Zależy nam na tym, aby każdy uczęszczający do nas maluch, miał zapewnioną należytą opiekę i troskę. Rodzice w ten sposób zyskują pewność, że wyjątkowe potrzeby ich dzieci są dla nas równie ważne.

W przypadku pytań odnośnie organizacji zajęć w przedszkolu, zapraszamy do kontaktu z nami.

 


 Niezapominajka TYDZ. 27.06.-01.07.2022 rok.
Dzień tygodnia Śniadanie Obiad Podwieczorek I Podwieczorek II
Poniedziałek Płatki jaglane na mleku, salami, ser żółty, pieczywo mieszane (ciemne z ziarnami, razowe, jasne), masło, półmisek świeżych warzyw (sałata, ogórek świeży, pomidor, papryka, rzodkiewka, kiełki), herbata z cytryną Zupa meksykańska z mięskiem, makaron z sosem jogurtowo-owocowym, kompot Herbata z cytryną, chleb z masłem, jajko gotowane na twardo, warzywa, jabłka Herbata z cytryną, bułka z masłem, polędwica, owoce
Dieta b/mleka, glutenu, soi, ryżu         
Dieta b/cukru, 
Dieta b/ pszenicy i ryb 
Wtorek Kakao, twarożek ze szczypiorkiem, pieczywo mieszane (ciemne z ziarnami, razowe, jasne), masło, półmisek świeżych warzyw (sałata, ogórek świeży, pomidor, papryka, rzodkiewka, kiełki), herbata z cytryną Zupa jarzynowa, pulpety wieprzowe w sosie koperkowym, kasza bulgur, surówka z młodej kapusty, kompot Herbata z cytryną, chleb z masłem, szynka gotowana, jogurt owocowy, warzywa, mandarynki Herbata owocowa, bułka z masłem, ser żółty, warzywa, owoce
Dieta b/mleka, glutenu, soi, ryżu    
Dieta b/cukru, 
Dieta b/ pszenicy i ryb 
Środa Paróweczki ośmiorniczki na gorąco, pieczywo mieszane (ciemne z ziarnami, razowe, jasne), masło, półmisek świeżych warzyw (sałata, ogórek świeży, pomidor, papryka, rzodkiewka, kiełki), herbata z cytryną Żurek, kluski śląskie z gulaszem, surówka z buraczków z jabłuszkiem, kompot Herbata z cytryną, chałka z masłem, banan Herbata z cytryną, bułka z masłem, pasta rybna, warzywa, owoce
Dieta b/mleka, glutenu, soi, ryżu    
Dieta b/cukru, 
Dieta b/ pszenicy i ryb 
Czwartek Kawa zbożowa, ser żółty, kiełbasa krakowska, pieczywo mieszane (ciemne z ziarnami, razowe, jasne), masło, półmisek świeżych warzyw (sałata, ogórek świeży, pomidor, papryka, rzodkiewka, kiełki), herbata z cytryną Pomidorowa z makaronem, kurczak słodko-kwaśny z ryżem, surówka z kapusty pekińskiej i jabłka z sosem vinegrete, kompot Herbata z cytryną, chleb z masłem, szynka drobiowa, warzywa, winogrona Herbata z cytryną, bułka z masłem, dżem, owoce
Dieta b/mleka, glutenu, soi, ryżu    
Dieta b/cukru, 
Dieta b/ pszenicy i ryb 
Piątek Płatki ryżowe na mleku, schab pieczony, pasta jajeczna, pieczywo mieszane (ciemne z ziarnami, razowe, jasne), masło, półmisek świeżych warzyw (sałata, ogórek świeży, pomidor, papryka, rzodkiewka, kiełki), herbata z cytryną Krem z kalafiora, kotlet jajeczny, ziemniaki, fasolka szparagowa, kompot Herbata z cytryną, zapiekanki z wędliną i serem, jabłka Herbata z cytryną, ciasteczka kruche, owoce
Dieta b/mleka, glutenu, soi, ryżu    
Dieta b/cukru, 
Dieta b/ pszenicy i ryb